Gofika på Elsas konditori
Här om dagen besökte jag och Mari Elsas konditori i Norberg. Det blev en guldstund tillsammans med intresserade bokläsare. Där var Inger och Gunnar från Hökmora, Göran, Anita och andra varma människor. Anita Helgesdotter, alltid lika intresserad av att utbyta tankar om det viktiga nära såväl som om värdefrågorna i de större perspektivet. Göran och jag laddade hyllan intill beställningsdisken så nu finns också Vägskäl där att köpa närhelst du besöker Elsas. Välkommen in.